Isnin, 28 Februari 2011

Mat Luthfi, Aku Tabik Hang La!

Mesti ramai dah kenal Mat Luthfi ni kan. Banyak blog yang dah update tentang Mat Luthfi ni. Aku pun baru je tengok video mamat ni kat blog cik Wuucin Kimora dan Okie Dokie. Pastu terus singgah kat vblog Mat Luthfi ni di YouTube. Memang sempoi best la. Aku tabik spring!


Mat Luthfi ni student di Australia rupanya. Aku ingat dok Kedah. Mana taknya, sokmo loghat utara yang keluar. Kesemua video dia memang ada sempoi tapi penuh dengan mesej. Selalu yang kita jumpa kalau video lawak je mesti tahap lawak bodo yang meaningless. Kira cam Mat Luthfi ni dah buat lawak yang agak pandai..hehe

Channel Mat Luthfi di YouTube ni setakat entry ini ditulis adalkah #11 – Most Viewed (Today) – Australia dan #33 – Most Viewed (This Month) – Australia. Dan video yang paling aku suka ialah we eat nasi, jiran baru dan serta paksa.

we eat nasi

 

jiran baru

 

serta paksa

 


So kalau korang minat nak buat video blogging, boleh tengok cara Mat Luthfi.

 Cari keistimewaan anda dan jadilah diri sendiri!

sumber

Tiada ulasan :

Catat Ulasan