Jumaat, 25 Februari 2011

Apabile Kak Limah Turun Mengundi!

Minggu ini, di kebanyakan universiti, pilihan raya untuk memilih pemimpin baru di kalangan pelajar giat dijalankan. Tempat aku pon sama. Calon2 datang buat manifesto yang aku tak dengar langsong. Tampar poster sana sini untuk meraih undi. Memang meriah!!!

Dimana ada pintu, di situ ada POSTER!!!



Ruang jalan kaki pon jadi mangsa!!

time aku tengok2 gambar, aku perasan sesuatu yang pelik. Macam ada yang tak kena ngn gambar kt atas. Bila aku zoom......


SEKALI KAK LIMAH NGN USOP PON JADI CALON!!!HUAHAHAHA

dalam diam2, KAK LIMAH ngn USOP jadi calon pilihanraya. Felo kolej kediaman aku pon xpercaya bila nampak poster ni. Tak perasan lak aku biler dorang wat manifesto.ermmm~~

SEMOGA BERJAYA KAK LIMAH & USOP!!!! 

p/s: sape la tampal poster tu kan???xkn la aku kot...huaahahaha

Tiada ulasan :

Catat Ulasan